Landini Serie 7 Short Wheelbase je novost u segmentu velike snage koja se emitira u fazi V zahvaljujući HI-eSCR2 (DOC + SCRoF) sustavu za obradu ispušnih plinova.
Međuosovinski razmak iznosi 2,651 mm za 4 cilindra , što nudi veću stabilnost tijekom rada na polju i prednjeg utovarivača. Za 6-cilindrični , međutim, međuosovinski razmak iznosi 2760 mm . Najveća dopuštena težina od 11.500 kg i najveći stražnji kotač 710 / 60R38 koji mogu ponuditi veću stabilnost i udobnost u transportu, manje zbijanje tla na polju, zajednički su za obje verzije.
Valja istaknuti standardnu opremu Cooling Matrix sustava koji olakšava pristup radijatorima ispod haube radi lakšeg čišćenja.
Pozornost prema udobnosti rukovatelja potvrđena je kao najbolja u klasi za vožnju na polju i na cesti, zahvaljujući opcijskom neovisnom sustavu ovjesa prednje osovine. Dostupne su i dvije opcije ovjesa kabine: mehanički ili elektronički kontrolirani poluaktivni sustav.
Upravljanje podatkovnim zaslonom (12 ”monitor osjetljiv na dodir) i novi izbornik nude brži i učinkovitiji rad zahvaljujući memoriranju aktivnosti s programabilnim gumbima ( MyFunctions ) za prilagodbu kontrola traktora.
Potvrdite pripreme za satelitsko navođenje i ISOBUS sustavkoji jednostavnom upotrebom DSM-a omogućuje strojaru upravljanje alatima bez korištenja drugih monitora u kabini.
Traktori su opremljeni novim FTP NEF 45, 4,5-litrenim 4-cilindarskim motorom sa 16 ventila i FTP NEF 67, 6,7-litrenim motorom sa 24 ventila za 6 cilindara, s Turbo međuhladnjakom i elektroničkim ubrizgavanjem Common Rail.
Dva su modela (7-165 i 7-175) s 4-cilindričnim motorima snage 165 i 175 KS zahvaljujući Dual Power sustavu i dva druga modela (7-170 i 7-180) sa 6-cilindričnim motorima s snage 175 KS.
Maksimalna svestranost također zahvaljujući prednjem utovarivaču Landini, koji ovom prilikom ima namjenski ergonomski joystick. Utovarivač je dizajniran tako da njegov okvir ne smanjuje razmak od tla i ne ograničava radijus okretanja traktora. Nadalje, radi linearno i ravnomjerno, zahvaljujući ovjesu koji nude 2 akumulatora dušika smještena između cilindara.
Kako bi se osigurala maksimalna sigurnost na cesti, IBS (Integrirani sustav kočenja) kočioni sustav kombinira stražnje kočnice s prednjim kočnicama u uljnoj kupki integriranoj u osovinu, smanjujući put kočenja za 50%. Kočnice se aktiviraju proporcionalno sili priloženoj pedalama, što omogućuje apsolutnu preciznost kočenja.
Prednja osovina je malih dimenzija, kako bi se maksimalno istaknula kompaktnost i agilnost stroja. Zahvaljujući svojoj čvrstoći pouzdan je i stabilan u bilo kojoj vrsti rada, od uporabe prednje poluge i prednjeg utovarivača do transportne aktivnosti.
Stražnji kotač od 34″ nudi veći razmak od tla i veću vuču, predstavljajući još jednu prvinu u klasi koja pripada Landiniju 5-085, inteligentnom alatu između nove serije 4 i buduće serije 5, koji ističe veliku svestranost , zahvaljujući izvrsnim omjer težine i snage koji ga čini izvrsnim u transportu, čak i na uzbrdicama.
Udobnost vozača jamči kabina s 4 stupa koja maksimizira ostakljenje s panoramskom vidljivošću i apsorbira oscilacije i vibracije zahvaljujući 4 tiha bloka, stvarajući zaštićeno radno okruženje i izvrsnu zvučnu izolaciju. Kontrole su raspoređene na ergonomski način, zahvaljujući i novom joysticku koji vam omogućuje jednostavno i brzo upravljanje funkcijama kao što su Hi-Lo i HML, te isporučenim alatima. Upravljač je podesiv po visini i dubini. Krov se spušta radi lakšeg ulaska u skučene prostore i opremljen je prozirnim krovom za potpunu vidljivost pri radu s prednjim utovarivačem.
Jedna od glavnih prednosti novog Landini 5-085 je 3,4-litreni, 4-cilindrični, 8-ventilski FPT motor, Turbo međuhladnjak s Common Rail elektroničkim ubrizgavanjem, sposoban izvući maksimum iz svih 75 KS dostupnih jamstvo.izvrsna vučna snaga i velika lakoća rada čak iu teškim uvjetima. Među jedinstvenim značajkama ovog motora je okretni moment od 375 Nm pri 1.400 o/min, najbolji u svojoj kategoriji, što ga čini sličnim onom kod traktora veće snage. Sve se to pretvara u učinkovitost, uz znatnu uštedu u smislu novca i vremena, jer su kontrole smanjene, bez zanemarivanja spremnika od 103 litre koji jamči cjelodnevni rad. Zahvaljujući EGR, DOC, DPF tehnologiji.
Kliknite na gumb i pogledajte ponudu!
Tvrtka Kralj K&M d.o.o. je obiteljska tvrtka koju je osnovao Krunoslav Kralj 1994. godine.
Radno vrijeme: